12 august 2007

Ferie

Nu lakker min sommerferie mod enden. Jeg har været hjemme i Danmark. Først for at spille beach volley ved Vejers strand (Nestea tour) og dernæst for at besøge mine forældre på Mors.

Der er sket store ændringer siden sidst jeg var på besøg. Mine forældre er flyttet over i den nye præstebolig (til højre i billedet). Den gamle hvide præstebolig (venstre i billedet) skal rives ned, hvilket sker engang til efteråret. Det føles ikke så mærkeligt som jeg troede at skulle sige farvel til sit barndomshjem, men nu er det jo også mange år siden jeg boede der.

De sidste par dage jeg er i Danmark vil jeg tage et smut til Århus og ellers kommer jeg ikke til Århus igen før den første weekend i oktober ...

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg gad altså også godt komme til Århus i den første weekend i oktober, men sådan går det vist ikke.

Anders, du må klare skansen for os alle - og vi ved du kan!!!

Anders sagde ...

Jeg vil gøre mit bedste for at repræsentere det 17. dynasti!